Naloga Evropskega potrošniškega centra (EPC) je, da vam svetujejo oz. pomagajo, če kupujete v drugih državah članicah EU, na Norveškem ali Islandiji ali tja potujete in pri tem naletite na težave pri uveljavljanju svojih pravic pri ponudniku blaga ali storitev.
5 pravic,ki jih potrošniki moramo poznati
NA EPC SE LAHKO OBRNETE, ČE:
potrebujete nasvet, ki vam po pomagal izogniti se težavam pri nakupih in potovanjih v Evropi in prihranil nepotrebne stroške,
se želite seznaniti o vaših pravicah, kadar imate težavo v zvezi z čezmejnim nakupom blaga ali storitve,
potrebujete pomoč pri vzpostavitvi stika s tujim prodajalcem,
se želite seznaniti z možnimi načini reševanja pritožbe, ter s pravicami in dolžnostmi v postopku reševanja spora,
želite izpolniti spletni obrazec za pritožbo v primeru nerešenega problema s tujim prodajalcem,
potrebujete strokovno pomoč pri uveljavljanju pravic ter v primeru drugih težav potrošnikov pri čezmejnem nakupovanju,
se želite sezaniti z evropskimi in nacionalnimi predpisi s področja varstva potrošnikov.
EPC NE MORE POMAGATI:
v sporih med podjetji (B2B),
v sporih v katere so vključeni državi organi,
v primerih, ko ima prodajalec sedež v vaši državi (ni čezmejnega elementa),
v primerih, ko v ima prodajelc sedež izven EU, Norveške in Islandije.
EPC ne more ukrepati zoper prodajalca ali zastopati potrošnika pred sodiščem.