Preloader Close

Evropski potrošniški center - Europe Direct

Naloga Evropskega potrošniškega centra (EPC) je, da vam svetujejo oz. pomagajo, če kupujete v drugih državah članicah EU, na Norveškem ali Islandiji ali tja potujete in pri tem naletite na težave pri uveljavljanju svojih pravic pri ponudniku blaga ali storitev.

5 pravic, ki jih potrošniki moramo poznati

NA EPC SE LAHKO OBRNETE, ČE:
  • potrebujete nasvet, ki vam po pomagal izogniti se težavam pri nakupih in potovanjih v Evropi in prihranil nepotrebne stroške,
  • se želite seznaniti o vaših pravicah, kadar imate težavo v zvezi z čezmejnim nakupom blaga ali storitve,
  • potrebujete pomoč pri vzpostavitvi stika s tujim prodajalcem,
  • se želite seznaniti z možnimi načini reševanja pritožbe, ter s pravicami in dolžnostmi v postopku reševanja spora,
  • želite izpolniti spletni obrazec za pritožbo v primeru nerešenega problema s tujim prodajalcem,
  • potrebujete strokovno pomoč pri uveljavljanju pravic ter v primeru drugih težav potrošnikov pri čezmejnem nakupovanju,
  • se želite sezaniti z evropskimi in nacionalnimi predpisi s področja varstva potrošnikov.
 
EPC NE MORE POMAGATI: 
  • v sporih med podjetji (B2B),
  • v sporih v katere so vključeni državi organi,
  • v primerih, ko ima prodajalec sedež v vaši državi (ni čezmejnega elementa),
  • v primerih, ko v ima prodajelc sedež izven EU, Norveške in Islandije.
  • EPC ne more ukrepati zoper prodajalca ali zastopati potrošnika pred sodiščem. 

Kontaktni podatki

  • Spletna stran epc.si
  • Telefon 01 400 3729
  • Lokacija Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo, Kotnikova 5 v Ljubljani (obiščete jih lahko med 9. in 15. uro)
Dostopnost
sl_SISlovenian