Naloga Evropskega potrošniškega centra (EPC) je, da vam svetujejo oz. pomagajo, če kupujete v drugih državah članicah EU, na Norveškem ali Islandiji ali tja potujete in pri tem naletite na težave pri uveljavljanju svojih pravic pri ponudniku blaga ali storitev.

 
Na EPC se lahko obrnete, če:
  • potrebujete nasvet, ki vam po pomagal izogniti se težavam pri nakupih in potovanjih v Evropi in prihranil nepotrebne stroške,
  • se želite seznaniti o vaših pravicah, kadar imate težavo v zvezi z čezmejnim nakupom blaga ali storitve,
  • potrebujete pomoč pri vzpostavitvi stika s tujim prodajalcem,
  • se želite seznaniti z možnimi načini reševanja pritožbe, ter s pravicami in dolžnostmi v postopku reševanja spora,
  • želite izpolniti spletni obrazec za pritožbo v primeru nerešenega problema s tujim prodajalcem,
  • potrebujete strokovno pomoč pri uveljavljanju pravic ter v primeru drugih težav potrošnikov pri čezmejnem nakupovanju,
  • se želite sezaniti z evropskimi in nacionalnimi predpisi s področja varstva potrošnikov.
 
EPC ne more pomagati: 
  • v sporih med podjetji (B2B),
  • v sporih v katere so vključeni državi organi,
  • v primerih, ko ima prodajalec sedež v vaši državi (ni čezmejnega elementa),
  • v primerih, ko v ima prodajelc sedež izven EU, Norveške in Islandije.
  • EPC ne more ukrepati zoper prodajalca ali zastopati potrošnika pred sodiščem. 
 

Kontaktni podatki

  epc.si

  epc.mgrt@gov.si

   01 400 3729

    Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo, Kotnikova 5 v Ljubljani (obiščete jih lahko med 9. in 15. uro)